Перейти до вмісту

Історія успенських прощ до Унівської Лаври

Проща до Святоуспенської Унівської Лаври 25-27 серпня 2011 р.Б.

ХХ-та ЮВІЛЕЙНА ПРОЩА
ПРОГРАМА ХХ-ої ЮВІЛЕЙНОЇ ПРОЩІ
ПРОГРАМА ХРАМОВОГО ПРАЗНИКА
МАРШРУТ ПРОЩІ
ЗІ СОБОЮ ПОТРІБНО ВЗЯТИ
КЕРІВНИКИ ПРОЩІ
КООРДИНАТОРИ ГРУП
ПРОЧАНСЬКА КОНСТИТУЦІЯ

АПОСТОЛ ТА ЄВАНГЕЛІЯ ПРАЗНИКА
БІБЛІЙНІ ЧИТАННЯ

  Починаючи з 1991 р. Святоуспенська Унівська Лаври Монахів Студитів УГКЦ кожного року, напередодні празника Успення Пресвятої Богородиці організовує триденну пішу прощу зі Львові до Унева. В цій прощі беруть участь різні за віком та місцем проживання люди, які через оцей триденний труд прочанського шляху випрошують у Господа ласк для себе, своєї родини, Церкви, народу, світу.

  Цьогорічна Ювілейна проща розпочнеться у четвер 25 серпня о 7:00 св. Літургією в храмі святого Архистратига Михаїла Монахів Студійського Уставу (м. Львів, вул. Винниченка, 22).

25 серпня 2011 р.Б., Четвер; Свв. мчч. Фотія і Аникити

ЛЬВІВ, Храм cв. Арх. Михаїла
7:00 – Св. Літургія
8:30 – Формування груп
9:30 – Вихід

ЛЬВІВ, Храм Благовіщення Пресвятої Богородиці
11:15 – Молебен до Пресвятої Богородиці, вихід

ЧИШКИ, Храм Успення Пресвятої Богородиці
15:00 – Молебен до Пресвятої Богородиці, перекуска біля храму, біблійні читання, відпочинок, вихід

ЧИЖИКІВ, Храм Введення у храм Пресвятої Богородиці
19:30 – Молебен до Пресвятої Богородиці, вечеря, влаштування на нічліг
23:00 – Нічний спочинок (не пізніше)

26 серпня 2011 р.Б., П’ятниця; Св. Максима Ісповідника,
(Віддання празника Переображення)

ЧИЖИКІВ, Храм Введення у храм Пресвятої Богородиці
7:30 – Божественна Літургія
8:45 – Сніданок
10:00 – Вихід прощі (в супроводі церковного братства)

МИКОЛАЇВ, Храм Покрови Пресвятої Богородиці
13:00 – Молебен до Пресвятої Богородиці, перекуска біля храму, біблійні читання, відпочинок, вихід

СТАНИМИР, Храм Богоявлення Господнього
18:00 – Молебен до Пресвятої Богородиці, перекуска біля храму, вихід

ЛАГОДІВ, Храм св. Арх. Михаїла
20:00 – Молебен до Пресвятої Богородиці, вечеря, влаштування на нічліг
23:00 – Нічний спочинок (не пізніше)

27 серпня 2011 р.Б., Субота; Перенесення мощей св. Теодозія Печерського (Передпразництво Успення Пресвятої Богородиці)

ЛАГОДІВ, Храм св. Арх. Михаїла
7:30 – Божественна Літургія
8:45 – Сніданок
10:00 – Вихід прощі (в супроводі церковного братства)

УНІВ, Лавра Успення Пресвятої Богородиці
16:00 – Прибуття до Унівської Лаври,
Молебен до Пресвятої Богородиці, влаштування на відпочинок, участь у нічних чуваннях

  27 серпня 2011 р. Б., субота
16:00 – Зустріч пішої прощі.
Молебень до Пресвятої Богородиці.
18:00 – Мала Вечірня.
21:30 – Велика Вечірня з Литією.
Під час литійних стихир відбудеться хресний хід з плащаницею Успення Пресвятої Богородиці.

  28 серпня 2011 р. Б., неділя
00:00 – Єрусалимська Утреня.
03:30 – Похід зі свічками на Чернечу гору, де буде відслужено Панахиду за всіх усопших отців та братів Унівської Лаври.
04:30 – Часи.
05:00 – Божественна Літургія.
06:30 – Водосвяття і освячення зілля. Молитви за недужих.
07:30 – Акафіст до Пресвятої Богородиці, що в Унівській іконі прославилась.
10:00 – Архиєрейська Божественна Літургія.
17:00 – Вечірня.

  Проща розпочнеться Св. Літургією о 7:00 в храмі св. Архистратига Михаїла і вирушить зі Львова о 9:30

  Місця зупинки прощі:

  25 серпня, четвер
1. Львів, храм св. Арх. Михаїла
2. Львів, храм Благовіщення Пресвятої Богородиці
3. Чишки, Храм Успення Пресвятої Богородиці
4. Чижиків, Храм Введення в храм Пресвятої Богородиці (Ночівля)

  26 серпня, п’ятниця
1. Чижиків, Храм Введення в храм Пресвятої Богородиці
2. Миколаїв, Храм Покрови Пресвятої Богородиці
3. Станимир, Храм Богоявлення Господнього
4. Лагодів, Храм Св. Архистратига Михаїла (Ночівля)

  27 серпня, субота
1. Лагодів, Храм Св. Архистратига Михаїла
2. Унів, Святоуспенська Лавра Студійського Уставу УГКЦ

  Новий Завіт, співаник з церковними піснями; ліхтарик, спальний мішок та карімат, по-можливості, намет; зошит для нотаток та ручку; харчі в дорогу, ложку, вилку, тарілку; зручне взуття (2 пари); відповідні ліки.

  Речі прочан перевозитимуться транспортом безпосередньо до місця нічлігу.

  Повернення з Унева до Львова здійснюватиметься організовано за власний кошт прочан. Квитки можна буде придбати безпосередньо у координатора групи.

Керівник прощі – єрм. Юстин Бойко, студит: 067 989 72 75
Помічник керівника – схм. Максим Андрущишин, студит
Помічник керівника – Мартуся Миколишин
Духівник – єрм. Сава Масник, студит
Керівник груп – бр. Роман Моравський
Керівник технічної групи – бр. Петро Проців

Група № 1 диякон Микола Добруцький
Група № 2 брат Петро Сочинський
Група № 3 брат Орест Гелемей
Група № 4 Соломія Гаврилечко
Група № 5 Наталя Петришин
Група № 6 брат Андрій Кобилюх
Група № 7 брат Тарас Свищ
Група № 8 брат Руслан Сідельник
Група № 9 брат Богдан Луковський
Група № 10 брат Юрій Дем’янчук
Група № 11 Юрій Савчук (Дора)
Група № 12 Катя Степована
Група № 13 брат Тарас Байовський (Салезіяни)
Група № 14 брат Дмитро Романко
Група № 15 Мар’ян Цибрівський (УМХ)
Група № 16 брат Михайло Нич
Група № 17 с. Іванна Дмитрів, ЧНІ
Група № 18 брат Ярослав Кондратик
Група № 19 брат Дмитро Белей
Група № 20 Марічка Захарчишин (Посвіт)
Група № 21 брат Василь Гаранджа
Група № 22 Володя Кіх
Група № 23 Галина Юркевич
Група № 24 брат Іван Мисів
Група № 25 Наталя Олендій (Новояворівськ)
Група № 26 брат Мар’ян Мисяковський
Група № 27 брат Дмитро ЧНІ
Група № 28 брат Тарас Мисяковський
Група № 29 брат Назар Мисяковський
Група № 30 Роман Проців

  Послання святого апостола Павла до Филип’ян 2, 5-11

  Браття, плекайте ті самі гадки в собі, що були в Христі Ісусі. Він, бувши в Божій природі, не вважав за здобич Свою рівність із Богом, але применшив Себе Самого, прийнявши вид слуги, ставши подібним до людини. Подобою явившися як людина, Він понизив Себе, ставши слухняним аж до смерти, смерти ж хресної. Тому й Бог Його вивищив і дав Йому ім’я, що понад усяке ім’я, щоб перед іменем Ісуса всяке коліно приклонилося на небі, на землі і під землею, і щоб усякий язик визнав, що Ісус Христос є Господь на славу Бога Отця.

  Євангеліє від Луки 10, 38-42; 11, 27-28

  В той час увійшов Ісус в одне село, і одна жінка, на ім’я Марта, прийняла Його в свій дім. А в неї була сестра, що звалась Марія, що, сівши у ніг Ісусових, слухала слова Його. А Марта клопоталась великою послугою і, станувши, сказала: Господи, чи не зважаєш, що сестра моя одну мене зоставила служити? Скажи, отже, їй, щоб мені помогла. І відповівши, Ісус сказав їй: Марто, Марто, ти журишся і клопочешся про многе. А одне є на потребу. Марія ж вибрала добру часть, що не відніметься від неї. І сталося, як Він це говорив, одна жінка, піднявши голос з народу, сказала Йому: Блаженна утроба, що носила Тебе, і груди що кормили Тебе. Він же сказав: Отож блаженні ті, що слухають Боже слово і зберігають Його.

Притчі про Царство Небесне
  Притча про сіяча і кукіль

  “Ще одну притчу подав він їм, промовляючи: “Царство Небесне подібне до чоловіка, що був посіяв добре зерно на своїм полі. Та коли люди спали, прийшов його ворог і посіяв кукіль поміж пшеницю та й пішов. Коли виросло збіжжя і вигнало колосся, тоді й кукіль появився. Прийшли слуги господаря і кажуть до нього: Пане, хіба не добре зерно ти посіяв на твоїм полі? Звідки ж узявся кукіль? Він і відповів їм: Ворог-чоловік зробив це. А слуги йому кажуть: Хочеш, ми підемо, його виполемо? Ні! -каже, щоб, виполюючи кукіль, ви часом не повиривали разом з ним пшениці. Лишіть, нехай росте до жнив одне й друге разом. А під час жнив я женцям скажу: Зберіть перше кукіль та зв’яжіть його в снопи, щоб його спалити; пшеницю ж складіть у мою клуню.” Тоді він відіслав народ і прийшов додому. І підійшли до нього його учні та й кажуть: “Виясни нам притчу про кукіль, що на полі.” А він у відповідь сказав їм: “Той, хто сіє добре зерно – це Син Чоловічий; поле – це світ; добре зерно – це сини Царства; а кукіль – це сини лукавого; ворог, що його посіяв – це диявол; жнива – це кінець світу; женці – це ангели. Так, як збирають кукіль і в вогні палять, так само буде при кінці світу: Син Чоловічий пошле своїх ангелів, які зберуть із його Царства всі спокуси й тих, що чинять беззаконня, і кинуть їх до вогняної печі: там буде плач і скрегіт зубів. І тоді праведні засяють, як сонце, в Царстві Отця свого. Хто має вуха, нехай слухає!” (Мт. 13,24-30; 36-43)

  Притча про зерно гірчиці і закваску

  «Іншу притчу він подав їм, кажучи: “Царство Небесне подібне до зерна гірчиці, що його взяв чоловік та й посіяв на своїм полі. Воно, щоправда, найменше з усіх зерен; але як виросте, стає найбільшим з усієї городини, і навіть стає деревом, так що птаство небесне злітається і гніздиться на його гілках.” Ще іншу притчу повідав їм: “Царство Небесне схоже на закваску, що її бере жінка і кладе до трьох мірок муки, аж поки все не скисне.” (Мт. 13,31-33)

  Притча про схований скарб

  “Царство Небесне подібне до скарбу, захованого в полі, що його чоловік, знайшовши, ховає і, радіючи з того, іде й продає все, що має, а купує те поле. Подібне ще Царство Небесне до купця, що шукає добрих перел. Знайшовши одну дорогоцінну перлину, йде, продає все, що має, і купує її”. (Мт. 13,44-46)